Mit Internet

Mit Internet er vores nye sikkerhedsløsning

Med Mit Internet får nye bredbåndskunder nu automatiskindbygget sikkerhed direkte i deres router. Den nye sikkerhedsløsning beskytterautomatisk alle enheder i hjemmet - når man er på internettet og eg etwi-fi-netværk, og uanset om det er via pc, mobil eller fx en spilkonsol.

YouSee er de første på det danske marked til at tilbyde løsningen
Vores nye innovative sikkerhedsløsning giver beskyttelse fra dag 1, uden at man skal foretage sig noget. Der er ingen download eller installation af en sikkerhedsklient på din pc, mobil eller tablet.

Med Mit Internet får man

·       Indbygget sikkerhed direkte i routeren

·       Beskyttelse af alle enheder i hjemmet

·       Indbygget wi-fi mesh

o   Hvilket betyder, at kunder, der ønsker bedre wi-fi-dækning i deres bolig, kan nøjes med at tilføje én ekstra Wi-fi Booster

Nyhed! Mit Internet-app
Med den nye sikkerhedsløsning følger også en helt ny app - Mit Internet. Med MitInternet-appen har man mulighed for at tage kontrol over sit internet i hjemmet. Udover at styre sikkerheden på netværket, kan man bl.a. bruge appen til at:

·       Få overblikover enheder, som er forbundet til wi-fi-netværket

·       Opretteprofiler på familiemedlemmer og fx opsætte regler for skærmtid

·       Oprette et gæste-wi-fi-netværk, der kun giver adgang til anvendelse af internet og ikke adgang til ens øvrige enheder fx et overvågningskamera.

I første omgang er Mit Internet automatisk med i routere hos nye bredbåndskunder på en coax-løsning. Fra marts eller april måned bliver Mit Internet rullet ud hos eksisterende internetkunder (via en opdatering af softwaren i Sagemcom FAST380v2 eller FAST380v3-router) på encoax-løsning. I hører naturligvis fra os når det sker.