Disney+
Dato: 18-04-2024 17:29:18

Disney+

Frasommeren 2024 og tre år frem, har Disney+ sikret sig rettighederne til de toeuropæiske fodboldturneringer, UEFA Europa League og UEFA Conference League, iDanmark og Sverige.

Disney+overtager rettighederne fra danske TV 2, som har vist turneringerne siden 2021.

Dervil ikke forekomme ændringer i de nuværende abonnementspriser hos Disney+

Detbetyder at danske fodboldfans kan se frem til at skulle tilføje endnu enstreamingtjeneste til samlingen, hvis de vil følge de to europæiskefodboldturneringer, Europa League og Conference League, i de kommende sæsoner.Kampene vil blive livestreamet eksklusivt på Disney+ i Danmark og vil væreinkluderet for kunder med et Disney+ abonnement.

Vihar stor erfaring indenfor sport gennem vores sportskanal ESPN og er dedikeredetil at skabe produktioner af høj kvalitet for spillerne, fansene og voreskunder på Disney+,” udtaler Hans van Rijn, adm. direktør, The Walt DisneyCompany Nordic & Baltic, i pressemeddelelsen.

Voresmål er at have det bedste tilbud til de fans og fangrupper, som er passioneredeom fodbold, mens vi på samme tid ønsker at udbrede turneringerne til et størrepublikum i Danmark og åbne dem op for en ny generation af fans og tilhængere”.

Huskat kunder med Bland Selv kan vælge Disney+ for 7 point og kunder med YouSeePlay kan vælge den for 5 point.