Relevant information for tilflyttere

og nye medlemmer omfatter ikke Kobbelvænget og Bakkebyen

Grundet Antenneforening er en “non profit” forening, med tryk på forening, som ikke skal tjene penge til aktionærer eller lignende, men blot sørge for, at du og din husstand får det bedste og billigste TV. I bestyrelsen er der stor fokus på hele tiden at vedligeholde og udvide vores kabelnet, samt leve op til de krav der stilles til levering af stabile og prisbillige TV, Internet og telefoniløsninger.

Vi har derfor i dag efter opgradering i 2021, et stabilt og driftssikkert kabelnet, og leverer TV, Internet og telefoni til nogle af de bedste priser på markedet.

Derfor skal du vælge Tv/Bredbånd fra Grundet Antenneforening
Med tv fra youSee får du ikke bare en klassisk tv-pakke. Du får mulighed for at se dine yndlings kanaler, dine streaming tjenester og alle de nyeste lejefilm direkte på dit tv. Og så giver vi dig ovenikøbet fri adgang til en lang række film, serier, børne programmer og eksklusiv underholdning, som du kan se før alle andre.
Du kan vælge mellem fem forskellige tv-pakker og kan se tv-kanalerne på alle tv i alle rum (digitale Tv apparater), helt uden brug af bokse ellerandet ekstraudstyr. Har du behov for f.eks. kun en enkelt ekstra tv-kanal, kan du naturligvis bestille denne ene kanal.

Med tv fra Grundet Antenneforening får du kort og godt:
•  Danmarks bredeste udbud af tv-kanaler i tre valgfrie, og to med Bland Selv” pakker
•  Ekstra indhold som du kan se via streaming
•  Tv uden brug af digitale bokse eller andet ekstraudstyr
•  Masser af tv-kanaler i HD – både i tv-pakkerne og som tilkøbs  kanaler
•  Mulighed for at se forskellige tv-kanaler på forskellige fjernsyn samtidigt
•  Ingen parabol eller antenne på taget, tv/internet kabel er indført i dit hus/lejlighed
•  Tv til en rigtig god pris
•  Se dine tv-kanaler på mobil og tablet - PC

Alt du behøver, er et kabel-tv-stik i væggen en gang for alle. Så er du sikret et stabilt tv-signal i mange år fremover.

Du har medbestemmelse – og du sparer penge
Når du er medlem af Grundet Antenneforening, har din mening værdi. Du bliver en del af en lokal forening, hvor du som medlem har indflydelse på foreningens drift. Du er også selv med til at fastsætte foreningens priser. Som forening skal vi ikke tjene penge på at levere Tv til dig, og derfor kan vi også love dig, at du får rigtig meget tv for pengene hos Grundet Antenneforening.

TV-programmer:
Foreningen har en aftale med youSee om levering af tv-programmer. Nye kanaler kommer løbende i en af de tre pakker der kan abonneres på. Du kan også vælge “Tv med Bland Selv”, hvor du selv kan bestemme nogle af de kanaler du vil se, og skifte dem ud, uden at det bliver dyrere for dig. Du kan se dine tv-kanaler på computeren, mobil og tablet, perfekt til børnefamilier.

Betaling for tv-kanaler sker en gang årligt, eller kvartalsvis, sammen med medlemskabet af foreningen.

Se dine tv-kanaler på mobil, tablet og pc
Med bredbånd fra antenneforeningen får du også web-tv så du kan se de fleste af dine tv-kanaler på computeren, mobiltelefonen og via en tablet. Og de fleste af kanalerne, kan du også se mens du er på farten (web-tv ude Europa).

Bredbånd:

Grundet Antenneforening har en aftale med YouSee om levering af bredbånd til foreningens medlemmer.
Du kan læse mere omkring priser, hastigheder m.v. på youSee´s hjemmeside, eller på vor hjemmeside.

Du kan også få bredbånd uden tv-pakke men skal være medlem af Grundet Antenneforening

Internet skal bestilles direkte hos youSee hvor man samtidig oplyser at man er medlem af Grundet Antenneforening.

Du har i dit TV-kabel internetforbindelse så det kræver ikke ekstra installation opgravning af fællesarealer og have, og så er bredbånd via coax som vi forsyner igennem fortsat den bedst forsyning uanset hvad energiselskaberne melder ud.

Mobiltelefoni
Som bredbånds- og tv-kunde hos youSee, får du “dobbelt op” på data, på hvert mobil abonnement.
Samler du husstandens mobiltelefoni, kan du spare helt op til 200,- pr. måned, med familie rabatten.

Du er altid velkommen til at kontakte foreningen