Pakkeskift - Bestilling

NB: Ved skifte til en mindre programpakke skal der altid oplyses bankkonto nummer hvis det sker i perioden 01/3 til 01/12, da det er en forudsætning for tilbagebetaling af evt. overskydende kontingent. Der fremsendes en refusionsopgørelse.
Ved skift til en større programpakke fremsendes opgørelse og girokort.

Der kan løbende skiftes til en større eller mindre programpakke, det skal ske senest de første i en måned med virkning fra den næste måned.

Ved pakkes skift skal der monteres eller afmonteres filter hvilket sker uden for huset så der er derfor ikke nødvendig at være hjemme. Filterskift er gratis

BLAND SELV + 10 består af: Grundpakke + 10 point
BLAND SELV + 20 består af: Grundpakke + 20 point (10 point opkræves af youSee)
BLAND SELV + 36 består af: Grundpakke + 36 point
NY youSee play+10 (opkræves af antenneforening, ekstra point  opkræves af youSee)
Hvis du har bland kan du ved skift til Grundpakke ikke benytte bland selv funktionen. Øvrige funktioner kan fortsat benyttes.

Medlemsnr.
Tilslutningsadresse, hvor der skal skiftes programpakke
Postnummer og by
Kontonummer > kun ved skift til mindre programpakke hvis det sker fra 01-03 til 31-12