Opsigelse af TV-pakke

Vi er naturligvis kede af, hvis du ønsker at opsige dit TV-abonnement.

Vi er overbeviste, om at vi har både det bedste, og også samlet set det billigste tilbud til dig.

Hvis du ønsker at melde dig ud på grund af prisen, er det vores erfaring at der ved konkurrenterne er mange faldgruber, f.eks. voldsom nedsat pris de første 6 måneder og månedlige betalings gebyrer m.m.
Husk at få undersøgt dette inden du beslutter dig.

Du skal huske på, at du som medlem af Grundet Antenneforening, har indflydelse.
Det er også din forening og den er ikke ret langt væk, i forhold til vores konkurrenter, hvor du blot er en kunde.

Der er faktisk også mange fordele ved medlemskabet, her er nogle af de vigtigste:

•  TV på alle TV i hjemmet, uden boks og uden kort

Gratis TV boks
•  De fleste HD kanaler af samtlige TV udbydere på markedet
•  Tv-signalet sendes generelt i bedre kvalitet end konkurrenterne
•  Tre forskellige TV-pakker
•  Mulighed for at få “TV med Bland Selv”
•  Web TV. Se TV på alle dine mobile enheder som Tablet og Smartphone
•  Stabilt og hurtigt internet til gode priser
•  Mobiltelefoni med familie rabat
•  Du har indflydelse på beslutningerne (Generalforsamling)

Regler for opsigelse af TV-pakke:

Du kan afmelde TV pakke den første i en måned med ikrafttræden fra den efterfølgende første, der bliver opkrævet gebyr kr. 400,- for lukning.

Har du spørgsmål i forbindelse med din opsigelse af tv-pakke kan du kontakte Grundet Antenneforening

Sådan udbetaler vi:

Din konto opgøres efter din udmeldelse, og et eventuelt overskydende beløb udbetales til det kontonummer du har angivet i din opsigelse. Opgiver du ikke et kontonummer, kan vi ikke udbetale beløbet til dig. Du kan forvente en udbetaling af overskydende beløb i løbet af 1 uge.

Beløb under kr. 100,- tilbagebetales ikke

Har du bredbånd gennem youSee:
Har du bredbånds abonnement gennem youSee, tv-boks eller har du oprettet dig i mit youSee skal du opsige dette separat hvis ikke du ønsker at videreføre dit abonnement. Du kan opsige på tlf.: 7070 4040.

Ønsker du at fortsætte med Bredbånd gennem youSee, skal du være opmærksom på at du fortsat skal være medlem af Grundet Antenneforening, Vi skal havde besked på hvis du ønsker at fortsætte kun med bredbånd da der så skal monteres et nyt filter der kun modtager bredbånd.

Hvis du fortryder:

Ønsker du på et senere tidspunkt at blive medlem af Grundet Antenneforening, og genoprette Tv-signalet sørger vi naturligvis for, at du i løbet af få dage, har både tv-signal og forbindelse til Internettet, afhængigt af dine ønsker

Medlemsnr.
Tilslutningsadresse, hvor der skal skiftes programpakke
Postnummer og by
Kontonummer > kun ved skift til mindre programpakke hvis det sker fra 01-03 til 31-12
Tlf.
Eventuel kommentar
Jeg har i dag
Jeg vil gerne skifte til
Bestilles pakkeskiftet ifbm. flytning